Till the world ends

Halloj, Malin här! :D
Hur är det med allt folk?
Tror ni att jorden går under idag?
Det tror inte jag!

Jag och Hanna badade aldrig igår. Hanna är lite förkyld, så det blev inget. :<

Idag har jag hittills läst lite (Jag rekommenderar serien Vampire Academy!), och jag har gjort engelska arbete. I know, jag tjatar om det där arbetet! Men nu är jag klar. Och jag är happyface för det! ^^
Här näst ska jag duscha kanske? Eller fixa lite bilder i photoshop...
Aja, senare ska jag iaf till Cornelia som fyller 10 år idag! Grattis Cornelia! :D



Blommorna får stå för bilden!

Hörs gott folk!/ Malin!

Kommentarer
Postat av: lina

super fina bilder du knäpper malin!! :DD<3333

2011-05-22 @ 21:37:22
URL: http://linaochlinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0