Lipstick

Tjaaaaaaaa Hanna här!

Wow tänkar väl ni de va länge sen. Men jag lovar har inte dött precis. Har bara inte haft lust och ork. Aja sånt händer ibland. Men nu känner jag för lite bloggning på denna blogg igen. Som ni vet börjar de bli sommar ute, eller de är de vissa dagar och ibland är de svin kalt. Men idag va de en sån där sommar dag. Fast de är ju inte så konstigt att de är sommrit ute de är ju trots allt sommarlov snart!!! :D Tror de bara är 6 st riktiga skol dagar kvar. Men riktiga schemat asså. Imorron har vi frilufts dag och börjar kvart i tio, de är någon teambulding bara som tar runt två timmar, så de blir kort dag imorron, ♥ Sen blir de kanske va med malin och träning med 14 feeeeeet :)
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen.

Kika gjärna in på min egna blogg oxå, tryck HÄÄÄÄÄR !

För er som inte vet va jag med på disco SM i helgen och kom på åttonde plats ! :D Fick även prick och gick upp i silver, om ni går in på min blogg kan ni se en film när jag dansar!
Har fixat en ny header oxå, den andra va så tråkig...


Jag och lill kusin max!

Heeeej de påå er! MEN GLÖMM NU INTE ATT LÄMNA EN KOMMENTAR!!!!! //hanna :)


Kommentarer
Postat av: Annica Spjuth

Grattis till uppgraderingen!

Nu vill jag se lite kickar ;)

2011-05-19 @ 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0