Ett inlägg, right?

Halloj, Malin här!
Idag i skolan, hände inget speciellt. Eller inget jag kommer ihåg iaf. Jag fick en skrattattack på skolgården, wops.
När jag kom hem var jag tvungen att göra läxor. Eller arbeten som ska lämnas in imorgon... Jag är extremt trött idag. Som vanligt. Men idag är jag extra trött! Jag satt och gjorde mitt engelska arbete vid bordet, och helt plötsligt somnade jag. Så kul var det med engelska, jao. Och jag har ett problem, jag är inte klar! Intressant eller hur!? Haha, neeejj.

Jag hann inte va med Hanna idag *Sadface*. Men vi ska va imorgon! :D

Jag började ju nästan garva när jag såg våran nya header! Såå skön. Haha min min utstrålar "Hej, jag heter Malin, och jag, aa, är lite mongo..!"

Men nu ska jag försöka göra klart mitt engelska arbete.

Ses!/ Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0