Dåligt uppdaterat...

Hejj, Malin här! ;)
Nu har jag inte uppdaterat på länge...ingen!! Det blir bara sämre och sämre...
Jag kan sammanfatta dagarna då jag inte skrivit något:
Tisdag: Då var jag med Linnea! Jag sov över hos henne, det var skojjigt det!
Onsdag: Då var jag med Linnea, för jag hade ju sovit hos henne. Sen sov jag över hos Hanna, med Lina, Linnea & såklart Hanna! ;D Det var riktigt skojjigt! Vi fotade, gjorde en grym film, helt klart bäst! :D
Torsdag: Då vaknade jag såklart hos Hanna! Vi kollade på filmen som vi gjorde på kvällen på onsdagen, vi skrattade en hel del, och vi skrattade även när vi spelade in också! Det måste göras om. ;D Sen gick jag och Hanna och pimplade med några i familjen+några släktingar! Jag fick den ända fisken! Sen hade vi lite snöbollskrig! Det gick kanske inte så bra...
Fredag(idag) : Har jag varit med Hanna! :D Vi knäppte lite kort, gjorde milkshake (stavning), flummade, satt vid datorn, m.m. :)
Imorgon blir det STOCKHOLM!! :D Jag ska åka med Hanna, mamma & pappa!
Den här veckan har vart såååå rolig!! :D
Här kommer lite bilder:


Ett foto när jag va med Linnea!



När jag och Hannie pimplade!

Nu måste jag gå och sova så jag orkar upp imorgon när vi ska till stockholm! Byebye! /Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0