That sould be me

Hallå alla blogg läsare Hanna här!

De va länge sen va?! Jag har bara verkligen inte haft tid!! Men nu måste jag skärpa till mig! Ska försöka uppdatera varge dag. Har iaf inte hänt så mycket, tror jag. Hehe jag kommer inte ihåg. ;)
Men iaf dagens planer är att va med malin som vanligt, träna i c-hallen klockan fem och sen blir de att kolla lite innebandy träning med malin. Roligt, roligt.
Som malin skrev i förra inlägget så kom linnes och hon och kollade på min, emelies, mathildas, lindas och samanthas film. De va otroligt bra, haha ganska fail men himmla rolig! :D


Så vaker bild!

Nu ska jag dra ut och möta malin! :)

Puss & hej då! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0