Do you love me?!

Tjaa Hanna här! :D

De va verkligen länge sen jag bloggade här. Sorry för de! Har vart med malin typ alla dagar, förutom i måndags & tisdags för då va jag & åkte slalom. :D Roligt de! Ni har ju istort sätt allt jag har gjort, haft mys med tjejorna & vart med malin. Igår va vi som sagt i stockholm & shoppade! Hittade två tröjor, två par skor, hår snoddar & solbrillor. Tror inte jag glömde något nu! De va verkligen en härlig dag. :D

Nyss åkte maliin hem, har varit med henne idag oxå. Eller iaf halva dagen. Vi va på bio oxå. Haha gyllene knorren- filmen så tufft de asså. Hehe, den va iaf rolig. Imorron så ska hon va i min ''galna'' klass bara för hon har studiedag.


En snygg bild jag & malin har knäppt!




Så här snygg va jag när jag åkte slalom!


Hehe, ''lekte'' lite med kameran!


Sen tjej kvällen!



Älskar er tjejer! ;*

Puss! //hannie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0