Sorry!

Hejsan, Malin här.
Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men jag har bättre saker för mig än att sitta vid datorn. ;)

I måndags åkte jag till Hannas typ stuga. Jag kom hem igår. Det var riktigt kul där. När jag hade varit hemma en stund så drog jag hem till Ebba, hon fyllde år! :D Det var sjukt roligt där också!
Idag har jag badat med Amanda, Ebba, Nina, Tristan och Alex. Det var lika kul det med! ;D
Nyligen har jag spelat minigolf med Martin, pappa, Henrik och Sören. Minigolf kommer jag aldrig mer spela i sommar. Det är så enormt tråkigt!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Jag har hört att det blir regn och det vill jag inte ha! Sol, sol och mera sol, tack!



Gammal bild, men jag kan inte ladda upp bilder just nu... -.-'

Hörs när vi hörs! / Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0