30 sanningar om mig!

  1. Jag är blyg
  2. Jag har en bror...
  3. ...och vi kan inte vara i samma rum i en kvart utan att börja bråka, oftast.
  4. Min bästa vän heter Hanna.
  5. Jag har läst alla Harry Potter böcker.
  6. Jag älskar att fotografera.
  7. Jag vill ha en systemkamera.
  8. Jag gillar att rita, men är inte bra på det.
  9. Jag vill ha en hund.
  10. Jag har en tendens att vara trött.
  11. Jag dansar.
  12. Snart är jag inte kortast i familjen längre!
  13. Jag gillar att sjunga...
  14. ...även fast det inte låter bra.
  15. Det jag gillar mest med mitt utseende är ögonen...
  16. ...som är gröna.
  17. Jag kan helt plötsligt bli väldigt irriterad på mina föräldrar.
  18. Jag saknar Korsån (där min stuga är).
  19. Jag hatar spindlar.
  20. När jag var liten ville jag bli frisör.
  21. Jag tycker inte om dåligt väder på sommarlovet.
  22. Jag har ganska dåligt självförtroende, fast det håller på att förändras.
  23. När jag är trött är min humor på topp!
  24. Jag har alltid velat ha en storasyster.
  25. Jag har 9 kusiner.
  26. Jag orkar inte ta undan mina kläder i mitt rum så oftast är det kläder överallt.
  27. Det första jag gör när jag vaknar är att kolla mobilen.
  28. Jag lyssnar på musik genom spotify.
  29. På sommarlovet har jag aldrig någon aning om vad det är för dag.
  30. Jag tycker att alla borde vara stolta över sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0