Sommarlov!!

Hejsan svejsan, Malin häär!
Idag har jag varit på skolavslutning. Det var den första skolavslutningen som jag har gråtit, hehe. Första sa vi hejdå till en lärare som ska sluta, vi gav henne en present (det var någon ljus sak), och sen tackade vi för terminen till en lärare som vi inte ska ha nästa år. Så jag grät två gånger...
Men det är härligt att få sommarlov!! :D Sjuan har gått sjukt fort! Det är svårt att föreställa sig att jag går i åttan nästa år!

Nu har jag iaf fikat lite, och jag ska va med Hanna, tror jag! ^^

Dom här kläderna hade jag på skolavslutningen (lite suddig bild eftersom jag har tagit bilden med mobilen)! :



Puss & Kram! / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0