Tar nya tag

Tjenare Hanna här !
För några dagar sen så gjorde jag ett inlägg som va ganska långt och när jag närstan är klar så försvinner allt!! Då blev jag så j*vla sur. orkade inte skriva allt igen, så jag bara struntade i det. Orkade mig inte på det ign, men nu har jag tagit nya tag! :D Idag blir det att va med min brud Malin. Får se vart dagen tar oss. Igår var jag på em träning med några knäpp gökar i 14 feet. Känner att jag har lite tränings verk i magen. Gick upp tio idag. min bror ringde tjugo i och väcktde mig. Han hade glömt något eller nå. Nu sitter jag här och lyssnar på sköön musik och ska strax ta och klä på mig !


Schnyggig bild på mig och lisa igår på träning. vi hade lika kläder utan att bestämmt. Haha!

Kan ju lägga upp lite bilder sen jag sjöng på stolt och nykter.


                    
      
Hej dåå!//hanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0