Ehm, aa

Hej på er, Malin här!
Idag var det sista dagen på skolan i sjuan. Imorgon blir det ju skolavslutning i kyrkan.
I skolan städade vi ut skåpen, klassrummen, och kollade på brännboll! Lärarna mot niorna! Lärarna vann... med ett poäng om jag fattade allt rätt. Men niorna ägde såklart ut lärarna ändå! ;D

Efter skolan åkte jag direkt hem till Hanna. Vi har gjort mycket saker! Badat, åkt och köpt en massa saker, ätit det vi köpt medans vi kollade på film! Och sen har vi gjort mer saker, men det orkar jag inte skriva... xD

Imorgon blir det att kolla på Martins avslutning, och sen gå på min egen (Det är uppdelat i olika åldrar för att alla föräldrar ska få plats i kyrkan). Det ska bli riktigt härligt med sommarlov! ^^
Efter det ska jag nog va med Hanna! ^.^

Nu ska jag kanske gå och sova så att jag är pigg imorgon... (;



En förvirrad Malin på bilden! ^^

Ha det bra!/ Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0