I'm home!

Hejsan, Malin här!
I måndags åkte jag till härliga härjedalen, som morfar sa. Hehe. Jag kom hem idag.

Jag berättar om dagarna:

På måndagen hann vi inte göra något för vi kom dit vid nio tror jag.
Vi drack lite te:

Vi bodde i en stuga...

... som hette:


På tisdagen gick vi och fiskade i en bäck...

...och jag hade en sån här otroligt fin mygghatt, för det var hemskt mycket mygg och knått (stav).

Jag tappade två fiskar och fick inte upp någon.

Senare på dagen åkte vi och fiskade på ett annat ställe som såg ut såhär:



Och jag tappade sju stycken fiskar... men fick en!


Såhär såg det ut klockan tolv, när vi åkte tillbaka till stugan:


På onsdagen fjällsvandrade vi till Sododalen.

Det var otroligt fin utsikt!

Vi såg tre fjällämmlar men dom var så grymt snabba så jag fick inget foto på dom.

Och idag åkte vi hem vid ett tiden.

Det var mina dagar i Härjedalen det.

Ha det gött! / Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0