Alla kastruller har ett lock.

Hejsan, Malin här!
Nu var det ett tag sen jag skrev. Jag har inte hunnit.

I torsdags va jag med Lisa, som ni redan vet. Filmen var jättebra! Jag hittade också lite kläder och sånt.

I fredags gick jag upp halv åtta för att jag skulle till Stockholm. När vi hade gått runt i Stockholm lite så åt vi lite lunch. Sen gick vi lite på Skansen. Jag och Martin gick in i akvariumet (om jag minns rätt namn). Vi såg bland annat världens giftigaste orm!
När vi var klar inne på Skansen gick vi till dagens höjdpunkt: DN-galan! :D Det var jätteroligt. Det var andra året jag var där, första gången var såklart den roligaste. Men jag fick se Usain Bolt och massa andra friidrottare. Jag satt snätt över där Bolt började springa så jag såg han riktigt bra.
Vi åkte hem ungefär halv elva.

Igår va jag med Linnea och Lina. Det var kanske fem veckor sen jag träffade Linnea, så det var jätteroligt. Det var såklart lika roligt att träffa Lina också!
Jag och Linnea sov hos Lina.

Idag har jag, Lina och Linnea badat och solat.
Nu är jag hemma och ska springa om en halvtimme eller något sånt.

Bilder från dagarna kommer senare, när jag orkar lägga över dom på datorn.



Ha det bääst! / Malin.

Kommentarer
Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

var riktigt kul att ni kom! :D<33



SV: haha nej jag tycker också den är lite rolig! ;)<3

2011-07-31 @ 19:02:06
URL: http://lifeaslinaa.blogg.se/
Postat av: Lisaa

MOAHAHA! xD

2011-07-31 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0