Hemma från Korsån.

Hejsan, Malin här!
Idag kom jag hem från Korsån. Det var jätteskojj att träffa Alicia. På väg hem stannade jag i Gävle för att kolla på Harry Potter och dödrelikerna del 2. Den var jättebra. Men boken var såklart bättre.

Jag berättar lite om dagarna i Korsån:

Jag kom dit ungefär nio på måndagskvällen, och då tog vi in alla saker i stugan. Sen gick jag och badade med Alicia. Sen blev det lite kortspel.

På tisdagen tog vi ett morgondopp klockan tio, och fortsatte dagen med kortspel och mer bad. Klockan åtta blev det att kolla på Allsång på skansen (för att Veronica Maggio var där) och sen Morden i midsommer.

Idag blev det ett morgondopp halv tio. Vi spelade några sista partier kortspel, och sen åkte jag hem. Fast på väg hem stannade jag för att kolla på den efterlängtade Harry filmen!

Imorgon ska jag träffa Hanna! Det var riktigt längesen nu.



Hejdå/ Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0