Andas, andas, allting snurrar runt.

What's up? Malin här!
Idag har jag först bara slappat. Nyss va jag ute och sprang 3 km i spåret. Det var inte så kul, för det kändes som att jag inte kunde andas. Och efter så fick jag ont i knäna. Pappa kom med den klockrena kommentaren: Malin, har du blivit knäsvag? Hahahahh, jag älskar våran humor. Vi brukar sitta och fundera på något skämt som är värre än det förra. Hahah, jag älskar bra (eller dålig, ni får tolka våran humor hur ni vill ;)) humor! ^^ Ungefär som när man går och bär på en pajform och man tänker "Okej, nu får jag inte pajja den!" gahahaha, så kul.

Okej, nu ska jag snart börja göra hemmagjord pizza. Mums! ^^
Bilderna från Korsån kommer...någon gång, jag vet inte när. x) Jag orkar inte just nu. ;)



C u l8er! / Trött Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0