Tack Lina!

Tja Hanna här!

Tack Lina för en jätte fin design! Vad tycker ni?? Fast jag vet inte om jag tycker att jag va så fin på bilden som Lina la upp i förra inlägget!
Idag så har jag varit på dansuppdtart i disco! :) Det va riktigt roligt, fast en svår dans. Men tror den kan bli roligare om man lär sig den bättre.Malin sov ju här hos mig till idag. Vi hade sjukt roligt. :D Vi skjutsa hem henne nån gång vid tio övet tolv när mamma endå skulle skjutsa mig till bussen.
Kommer nog bilder imoron.
Imoron ska jag va med bästaste Malin. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Gammal bild! :)

Kolla min blogg oxå!
(http://hanniie.webblogg.se/)

Puss puss! <3/ Hannie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0