Har man världens bästa mamma eller?

Tjeena bloggläsare Hanniie här!^^

Asså jag måste ha världes snällaste mamma! Eller oftast iaf! När jag får som jag vill. :)
T e x igår så fåga jag om hon kunde göra milkshake (stavning??) & de gjorde hon. Mums, jätte gött vare! ;) 
Och idag kom jag från källaren & hon hade gjort taco liknande mat fast de va kyckling ist för köttfärs.
Himmla gött! =)


Milkshaken! :)


Jag & milkshaken! ;)





Hehe, bjuder på en bild när jag ''leker'' jamse bond! :D

Annnars har det inte hänt så mycket idag. Skulle ju fortsätta städa men de gick inte så jätte bra me de!
Kanske ska gå & städa nu?! Imorron ska jag ju va med Maliin! :D & Mathilda kommer nog tbx till skolan hoppas jag! on har varit sjuk hela veckan. Har inte varit jätte roligt i skolan men helt okejj. Har ju som tur är många andra bra vänner. :)


Puss :* /Hanniie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0