Äntligen!

Hellu Hannie & Maliin här nu!

Äntligen är det Torsdag & jag får va med min Hannie! :D <3
Har ju rooligt som vanligt! ;) Hon ska ju sova här imorgon, för vi ska ''lana'' igen. Så himla kul. :D
Idag har de väl inte hänt så mycket i skolan för mig (Hannie). Det roliga va att Mathilda va tbx igen. :) Annars har de inte hänt så mycke.

För mig (Maliin) har det inte hänt så mycket heller men helt okejj.
Det kommer bli så sjukligt roligt imorron. Fast jag (Hannie) får ju vänta lite innan Maliin slutar för hon slutar två timmar senare än mig. 


Galen bild på oss! :)


Heej då bloggläsare// Hanniie & Maliin <3




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad söta ni är ungar!!! ;D <3<3

2011-01-28 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0