Jazz idag.

Tjohejsan alla bloggläsare! Malin here! ;)
Idag hade jag matteprov! Jag tror att det gick ganska bra, men jag är inte säker...
På musiken ska jag sjunga och spela piano (vi har band). Men Lisa, som sjunger med mig, var sjuk så jag fick sjunga själv! Tur att jag spelade piano mer än jag sjöng!
Efter skolan slöade jag en stund, och sen tog jag bussen med Linnea in till dansen. Jag hade lite ont i knäna så jag ansträngde mig inte så jättemycket, för jag vill inte få mer ont. Det var en rolig lektion, alla jazzlektioner är roliga! :D Hanna väntade på oss (för hon dansar före oss), så hon åkte buss hem med mig och Linnea.
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och lägga mig... Så får det bli!

Ha det bra! /Maliin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0