Tufft...

Hallojsan, Malin här!
Jag har börjat sagt tufft åt allt...det kanske förklarar min random rubrik...
Idag börjaden dagen med att jag åkte till Hofors och kollade på innebandy match när brorsan spelade. Dom vann med 7-4, duktiga pöjjkar! Efter det åkte jag till dansen. Idag började vi med en jive, det var faktiskt mycket roligare än jag trodde att det skulle vara! När jag kom hem satt jag mig vid datorn, sen kollade jag på solsidan, timeout, och nu sitter jag här och har trökat en stund.
Imorgon ska jag fira min kusin som fyller 10 år! Roligt Roligt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet, men på onsdag ska jag i alla fall va med Hanna! :D
Nu ska jag fortsätta tröka vid datorn!
Hejdå!/ Maliin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0