Kom från....

Tja Hanna här!

Känner att jag inte har bloggat på den här bloggen på några dagar. Hehe. Men iaf, Nyss så kom jag hem från malin. Vi kollade på de otroligt tuffa bert! Haha, blev lite skratt då. Har vart med henne typ hela dan. Först så möttes vi, gick till willys & handlade lite godis. Sen stack vi hem till malin för hon skulle äta mat, efter de hem till mig för att jag skulle äta. Grabbsen hade match idag oxå. Den kollade vi på så klart. Dom van faktist till slut med 10-9 , var riktigt spännande dom sista minutrarna. Efter matchen gick vi hem till mig, va där en stund, busade lite med dante. Sen va vi hemma hos malin & hade de bra!



Puss, hej// Hanna! ;* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0