Hanniie!

Tjeena bloggen Hanna här! :)

Kom inte på nån särskilt bra rubrik så de fick bli den där.
Idag i skolan har de inte hänt nå mycket. Jag gjorde mitt no prov, skulle ha fått gjort de efter skolan men skulle redan plugga jätte mycket, så vi sa till lasse att jag skulle iväg att dansa. Hihi busigt va?? så jag gjorde mitt prov sen fick jag ta rast. :) Va inte så roligt för satt bara utanför no :n själv & hade jätte tråkigt.
sen tillslut kom dom andra, efter de var de bara profil kvar. Fortsatte att bestämma saker till filmen.

Förresten tycker jag att ni ska cheka in min blogg oxå! Håller på med sån här 13 dagar frammåt. :)


Haha bild sen i lördags när jag va på fest! :D

Glöm inte at kommentera!

Puss&kram/Hannie ;*


Kommentarer
Postat av: lini

söt du är hanna! :D<3<3

2011-02-11 @ 07:38:09
URL: http://linaochlinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0