50 frågor!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Obegränsat, eller hur man säger, hehe. 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Kommer bli Linnea.
3. Hur lång är du? 153 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The hangover 2, tror jag.
5. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.
6. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
7. När såg du senast din mamma? Alldeles nyss.
8. Icke godkänt i något ämne? Nepp.
9. Mvg i något? Får betyg till hösten, så jag vet inte. ^^
10. Vilken är din favoritplats? Oj, det är många.
11. Vilken plats föredrar du minst? stora städer, jag får lite lätt panik då.
12. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning.
13. Vad sover du i? Nattlinne
14. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
15. Gillar du att sova? Jorå, men inte för länge.
16. Var har du bott/bor? Jadu, i en villa iaf.
17. Har du snott en bricka från en snabbmatsrestaurang? Haha, nej det har jag inte.
18. Tycker du om kinamat? Ohja!
19. Tycker du om kaffe? Nej, men jag gjorde det när jag var liten.
20. Vad dricker du helst till frukost? Juice!
21. Kan du spela poker? Japp.
22. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nope.
23. Vill du ha barn? När jag är äldre, ja.
24. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska.
25. Vad vill du göra med resten av ditt liv? Svår fråga. Det är mycket.
26. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
27. Vad spenderar du helst pengar på? Saker jag behöver.
28. Vem är den roligaste människan du känner? Jag kan inte välja en, alla är roliga på olika sätt!
29. Vad har du för ringsignal? Jag vet faktiskt inte.
30. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jag tror det.
31. Kan du byta olja på bilen? Nej.
32. Vilken var den senaste boken du läste? Ljudet av ditt hjärta, för andra gången.
33. Dansar du i bilen? Haha, det är väl svårt när man sitter fast?
34. Hur många hål har du i öronen? No one.
35. Har du någon piercing? Nepp.
36. Har du någon tatuering? Nej, inte det heller.
37. Har du provat droger? Aldrig!
38. Röka eller snusa? Usch, finns väl ingen mening med det? Jag har aldrig provat, och vill inte göra det heller!
39. Har du pojkvän/flickvän? Nope..
40. Har du någon bästa vän? Yesbox!
41. Vad är ditt mobil nummer? Det skulle du gärna vilja veta va? ;)
42. Har du några syskon? Japp, Martin.
43. Är du kär just nu? Mm.
44. Vad ska du göra efter det här? Va med Linnea.
45. Har du någonsin börjat skratta så att du har börjat gråta? Haha, ja. Underbart.
46. Har du någonsin skrattat så att det kommit något drickbart ur näsan? Haha, nej det har jag inte lyckats med.
47. Har du någonsin skrattat så att du har kissat på dig? Inte vad jag kan minnas.
48. Skickat fel sms med flit? Nej, inte vad jag vet iaf.
49. Har du någonsin varit utomlands? Yes, grekland & danmark om man räknar det om utomlands(?).
50. Skulle du kunna tänka dig att flytta utomlands? Nja, min engelska är inte den bästa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0