Sun is up

Tjena! hanna häär. Idag som ni ser så kanske jag spenderar dagen med malin, lina och linnea. Fast det blir iaf Lina och Linnea, det är ju bara malin som inte vet, eller hur man ska säga. Igår som ni såg var jag med Linnea och Malin på kvällen. Städade även garderoben. Känner mig väldigt duktig, slängde en hel del kläder men ändå är det massvis kvar! Nu längtar jag som satan tills jag får köpa min system kamera.

föressten så är ju designen ny, vad tycks? När ni ändå är här och kollar kan ni ju lika gjärna få gå in på min blogg och kommentera lite!?
Klicka ---> HÄR <----


Hej då/ hanna :)


Kommentarer
Postat av: bella

Tack för din kommentar, Hoppas allt är bra med dig :)

Lägg gärna in mig på blogglovin

//KRAM Bella!

2011-08-08 @ 00:22:29
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0