Underbar dag med underbara människor!

Halloj, Malin här! ^.^
Idag har jag haft en underbar dag med Hanna och Linnea! :D Vi spenderade största delen på sandbankarna. Så härligt väder det är! Vi fotade mycket. Men jag har inte överfört bilderna till datorn än, och det kommer jag antagligen glömma bort att göra också... xD Minne som en guldfisk, beskriver mig ganska bra! x'D
Imorgon ska jag dansa, och inte göra något mer. Tror jag. Bra koll!
Det är även härligt att det är påsklov! Det ju på lov man ska sova! Så jag undrar varför jag vaknar typ åtta på morgonen då!? Bra fråga. Jag har inte svaret.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik...



Njut av lovet! / Maliin. :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0