Prov imorgon

Tjenare tjenare Hanna här! De va länge sen va?

Hehe iaf så har jag gjort lite små saker inge mycket som jag behöver ta upp nu iaf.
Imorgon ska jag va med dom bästa Malin och Mathilda. Idag har jag tränat och pluggat till spanska provet vi har imorgon. Ganska chill dag imorron. Har bara tre lektioner sen har vi team bulding. För er som inte vet va de är så är man i nå rupper och gör olika saker. För att typ bygga upp sammanhållningen.
Funderar faktiskt på att köpa en iPhone! ♥ Tror de blir så har villat haft en sån läng nu plus att min telefon jag har nu är lite konskig då oc då. Nu ska jag gå och städa mitt rum!


Oseriör på bilden!

Heeeeeej då på er// Världens bästa Hanna ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0